III დღე
1. მოდული 1: პროექტებით სწავლების დამატებით რესურსებში გავხსენით 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები და პროექტის გეგმის შაბლონი, გეგმაში გადავიტანეთ ის 21-ე საუკუნის უნარჩვევები რომლებიც პროექტის ფარგლებში უნვითარდებათ მოსწავლეებს ასევე პროექტის გეგმაში ეროვნული სასწავლო გეგმიდან გადმოვიტანეთ ის მახასიათებლები რომლებსაც პროექტი უნვითარებს ბავშვებს.
2. პროექტის გეგმა შევავსეთ ინფორმაცის მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ჩათვლით.
3. ბროშურა რომელიც ჩვენს ფოსტაზე გადავგზავნეთ, ჩამოვტვირთეთ და შევიტანეთ სტატიები. ბროშურის შაბლონის და ბროშურის ნიმუშები
4. შეფასების სტრატეგიები
შეფასების სხვადასხვა მეთოდის განხილვისას გავეცანით შემდეგ კითხვებს:
- რა არის შეფასების მიზანი?
- რა მეთოდებია მისაღები ამ მიზნის შესრულებისთვის?
- რომელი ინსტრუმენტია ყველაზე ეფექტური?
- როდის გამოვიყენებ შეფასების შერჩეულ მეთოდებსა და ინსტრუმენტებს?
- როგორ გამოვიყენებ მიღებულ შედეგებს?
5. ბოლოს დავწერეთ ბლოგზე რეფლექსიები.
No comments:
Post a Comment