VI დღე
1. პროექტის გეგმაში დავასრულეთ ინფორმაციის შეტანა დიფერენცირებულ სწავლებამდე.
2. სახელმძღვანელოში გადავიკითხეთ მოდული 4: სასწავლო ნიმუშების შექმნის აქტივობა 1: მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ნიმუშის შეფასებასა და აქტივობა 2: მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის დაგეგმვა რათა დავგეგმოთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი, ასევე ჩვენს ბლოგზე რესურსებში მოცემულია მოსწავლის ნიმუში სადაც უნდა გადავხედოთ ტრეფიკინგის პრეზენტაციას და მის ჩექლისტს თვალი და შევქმნათ ჩვენი მოსწავლეებისათვის მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ჩეკლისტი.
ჩექლისტში მოცემული კრიტერიუმები უნდა გამომდინარეობდეს პროექტის გეგმაში შეტანილი სტანდარტებიდან, 21-ე საუკუნის უნარჩვევებიდან და სასწავლო მიზნბიდან.
3. დასრულებული დოკუმენტები (ბუკლეტის ჩექლისტი, ბუკლეტი, თემატური გეგმა, თემატური პრეზენტაცია და ა.შ) ატვირთეთ DRIVE-ზე.
4.ვიდეო გაკვეთილები:
ჩექლისტში მოცემული კრიტერიუმები უნდა გამომდინარეობდეს პროექტის გეგმაში შეტანილი სტანდარტებიდან, 21-ე საუკუნის უნარჩვევებიდან და სასწავლო მიზნბიდან.
3. დასრულებული დოკუმენტები (ბუკლეტის ჩექლისტი, ბუკლეტი, თემატური გეგმა, თემატური პრეზენტაცია და ა.შ) ატვირთეთ DRIVE-ზე.
4.ვიდეო გაკვეთილები:
ბოლოს დავწერეთ მეექვსე დღის რეფლექსია
No comments:
Post a Comment